Ko je podjetju pomemben osrednji sistem za opravljanje telefonskih klicev je telefonska centrala tista ki omogoča preusmerjanje in konferenčne klice ter čakalne vrste in ostale glasovne odzivnike. Tako poznamo telefonsko centralo ki je lahko fizična ali virtualno ki pa lahko deluje tudi preko interneta.

Za poslovno komunikacijo je telefonska centrala ključnega pomena

Zelo je pomembna predvsem zaradi profesionalne komunikacije saj obiskovalci in stranke dobijo občutek da je podjetje res urejena in profesionalno, hkrati pa je telefonska centrala bistvena zaradi hitrejšega pretoka informacij saj se klici samodejno usmerjajo na pravo osebo oziroma v določen oddelek. Prav tako kar je pa ključnega pomena je da se zmanjšujejo izgubljeni klici in da glasovni odzivniki ter čakalne vrste preprečujejo da bi bili klici neodgovorjeni. Vendar ima telefonska centrala možnosti za preusmeritev klicev na druge številke ali mobilne naprave, lahko pa gre tudi za glasovni meni ki pomaga strankam da izberejo pravo storitev. Konferenčni klici za interno komunikacijo in sestanke s strankami lahko nudijo tudi dodatno snemanje klica za nadzor kakovosti ali arhiviranje pogovorov. Ni nujno da ima telefonska centrala veliko fizične opreme danes se zadeve rešujejo že za integracijo in računalniškimi programi in različnimi crm-ji elektronskimi sporočili zato je lahko tudi stroškovno učinkovitejša še posebej za tista podjetja ki ima več lokacij. Vsekakor pa ima lažje prilagajanje in nadgradnje brez kakšnih dodatnih kabelskih povezav kot je bilo to včasih. Tako lahko v manjšem podjetju ki uvedejo telefonsko centralo, ki so pred tem prejemali klice na posamezne mobilne številke in je zato tudi pogosto prihajalo do zamud in izgubljenih klicev so zaradi telefonske centrale za klice centrirali in nastavili čakalne vrste, hkrati pa tudi preusmerili kar je povečala učinkovitost in tudi zadovoljstvo strank.

Zato je za tista podjetja kjer so klici res pomembni dobro razmisliti ali jim pride telefonska centrala v poštev saj je to lahko zelo smiselna naložba, ki lahko podjetje pripelje do boljše kakovosti upravljanih storitev. Več informacij: www.ortus-inc.si.

Za podrobnosti in svetovanje obiščite: www.ortus-inc.si.