Lani poleti sem se s prijateljico odpravila na dopust na morje. Teden dni smo preživele na plaži in uživale na soncu. Eno popoldne sva se odločile, da bova najele vodni skuter in na tak način odkrile obalo. V recepciji hotela sem vprašala kje se nahaja kašna navtična trgovina in kako najlažje pridemo do nje. Vprašali so naju zakaj jo potrebujeva in sva povedali, da bi rade najele vodni skuter.

Povedali so, da jih je več, a le ena navtična trgovina ima na voljo vodne skuterje. Ostale nudijo:

• Navtično opremo
  • Prodajo plovil
  • Vrvi

Sprehodile sva se do avtobusne postaje in čakale na avtobus. Voznika sva vprašale kje se nahaja navtična trgovina in na kateri postaji moreva izstopiti. Peljal naju je po poti in na eni izmed postaj ustavil ter pokazal kje je navtična trgovina in rekel naj pohitiva, saj bojo kmalu zaprli. Pritekli sva do vhoda in zadihano prosile za najem vodnega skuterja. Prodajalec je povedal, da jih imajo na voljo, a je danes že prepozno za najem.

Nič hudega sva odgovorile, se bova vrnile jutri. Naslednji dan sva se ponovno odpravile na avtobus in vozniku povedale, da sedaj veva kje je navtična trgovina in da naju pelje tja. Ker sva že komaj čakale, da greva z vodnim skuterjem po morju, sva prišle, preden je navtična trgovina odprla. Prodajalec je prišel kakšno minuto za nama in nas smeje pozdravil.

Vprašal naju je ali imava izpit za barko, saj ga potrebujeva za najem vodnega skuterja. Rekla sem, da ga imam jaz in da bom samo jaz vozila Pokazal nama je vodne skuterje, ki so bili na voljo in cenik ter pravilnik najema. Vse sva skrbno prebrale in končno najele vodni skuter. Prijateljci sem povedala kako sem bila zadovoljna s prijaznostjo in profesionalnostjo, ki jo je navtična trgovina ponujala.